-
Aplikacja BSGo (dalej zwana też: ”BSGo”) to aplikacja mobilna umożliwiająca korzystanie z usług bankowych na urządzeniu mobilnym.
-
BSGo wyprodukowana została dla Klientów Banku Spółdzielczego (Bank) przez Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem BSGo, sprawdź czy bank obsługujący Twój rachunek świadczy usługi z jej wykorzystaniem.
-
Pobierając, instalując i uwierzytelniając się w aplikacji BSGo akceptujesz niniejszą Politykę prywatności oraz zobowiązujesz się do przestrzegania regulacji Banku dot. świadczenia usług z wykorzystaniem aplikacji mobilnej BSGo.
-
Podmiotem świadczącym usługi bankowe przy użyciu BSGo oraz Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją usług bankowych drogą elektroniczną, przy użyciu BSGo, jest Bank Spółdzielczy prowadzący rachunek osoby (Klienta Banku), która zainstalowała aplikację – użytkownika BSGo.
-
Dostawca aplikacji nie przechowuje żadnych danych związanych z aplikacją mobilną BSGo ani usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w szczególności żadnych danych osobowych osób, które zainstalowały aplikację BSGo.
-
Aplikacja BSGo nie przechowuje na urządzeniu mobilnym żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika aplikacji BSGo ani danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie Banku, ani danych Klienta Banku dostępnych po zalogowaniu do aplikacji BSGo W celu realizacji usługi przy użyciu BSGo, dane użytkownika BSGo mogą być krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do momentu wyłączenia aplikacji BSGo.
-
Komunikacja między BSGo, a systemami Banku, prowadzącego rachunek Klienta Banku następuje z użyciem mechanizmów szyfrujących.
-
Korzystając z aplikacji BSGo zezwalasz na to, by w celu umożliwienia Ci korzystania z usług bankowych, uzyskiwała ona dostęp do:
– pamięci urządzenia mobilnego;
– komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi;
– aparatu fotograficznego;
– informacji o Twojej lokalizacji;
– danych kontaktów.
-
W każdym momencie możesz usunąć aplikację BSGo z urządzenia mobilnego. Nie ma to wpływu na stan Twoich środków na rachunku bankowym ani na działalnie innych aplikacji pozwalających na zdalny dostęp do usług bankowych.
-
Jeśli nie wyrażasz zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy o nieinstalowanie BSGo lub usunięcie jej z urządzenia mobilnego.
-
Asseco Poland S.A. zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.
-
Kontaktując się z Asseco Poland S.A. jako dostawcą aplikacji – na adres e-mail: bsgo@asseco.pl lub zamieszczając opinię o aplikacji BSGo w sklepie internetowym Google Play, AppStore i AppGallery wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Asseco Poland S.A. podanych przez Ciebie danych osobowych – w celu kontaktu i podjęcia działań w związku z reakcją na wysłaną przez Ciebie wiadomość. Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Olchowej 14 przetwarzając udostępnione przez Ciebie dane w zakresie i celu wskazanym w niniejszym punkcie przetwarza je jako Administrator zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z 2016r. Szczegółowe informacje jak Asseco Poland przetwarza dane osobowe znajdziesz w Polityce prywatności Asseco Poland S.A. na stronie https://pl.asseco.com/polityka-prywatnosci/